Супермаркет - АБ Система
  • Головна > Програми для бізнесу > Комплексні конфігурації > Супермаркет
  • Супермаркет

    Рішення для автоматизації супермаркету – надійне програмне рішення для швидкої та якісної роботи Вашого супермаркету. Даний програмний комплекс створений для оптимізації роботи компаній, що роблять бізнес в Україні , і включає в себе усі необхідні інструменти.

    Опис

    В даному програмному рішенні враховані всі можливості для автоматизації роботи торгового залу, що включає в себе роботу з будь-якими фіскальними реєстраторами, чековими принтерами та сканерами штрих кодів. Робоче місце касира реалізовує швидку роботу з клієнтом. Можливість адміністрування системи керівництвом віддалено гарантує повний контроль Вашого бізнесу .

    Комплектація та ціна залежить від розмірів Вашого бізнесу.

    Ви отримаєте можливість:

    • Ведення фінансово-аналітичних звітів
    • Формування цінової політики
    • Швидкого оформлення приходу товару на склад
    • Встановлення необхідної кількість касових апаратів
    • Встановлення вагових пристроїв з друком штрих кодів
    • Швидкого пошуку та продажу товарів
    • Підготовки до обслуговування наступного клієнта

    Переваги:

    • Мінімізація можливості помилок касира за рахунок спрощення механізму продажу товарів
    • Всі необхідні функції для якісної роботи робочого місця касира
    • Швидкий доступ до обліку та контролю руху товарів на складі
    • Можливість отримання звітів та аналітики, щодо роботи Вашого підприємства
    • Розділення прав доступу

     

    Відгуки

    У місті Бурштин, Івано-Франківської області було відкрито супермаркет «Гулівер». Це найбільший маркет в районі загальною торговою площею понад 5.000 кв. метрів, з повним спектром споживчих товарів, загальний асортимент яких на момент відкриття, становив 15.000 найменувань.

    Власники серйозно віднеслися до будівництва, зробили магазин великим, світлим, в т.ч. із зручним паркуванням авто. Зрозуміло, що головна мета – запросивши покупців, якісно і швидко їх обслуговувати.

    Одним із головних інструментів для вирішення цього завдання був вибір торгового обладнання та постачальника програмного забезпечення. З торговим обладнанням замовник питання вирішував самостійно. Вибирали найкраще з того, що на даний момент зміг запропонувати ринок.

    Постачальником програмного забезпечення та комп’ютерного обладнання виступила наша компанія. Було проведено аналіз потреб Замовника як на теперішній час, так і в перспективі. Відповідно до цього аналізу була підібрана, перевірена і встановлена оптимальна для роботи комп’ютерна техніка, операційні системи, а головним інструментом для автоматизації бізнес-процесів стала система «АБ ОФІС» 4.0.

    Оксана Іваськів, співзасновник

    Рішення вибрати компанію «АБ Система» в якості постачальника комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення для автоматизації супермаркету «Гулівер» не було спонтанним. Ми співпрацюємо вже близько 10 років і протягом цього часу послуги від компанії «АБ Система» були корисними для нас. На базі програми «АБ ОФІС» виконувались завдання по автоматизації інших об’єктів, в т.ч. пекарні, магазину будматеріалів, виробництва пластикових вікон тощо. Власне тому, ми і доручили цю роботу перевіреному часом партнеру.